tirsdag 30. november 2010

Ren leilighet? Ja takk!

Som noen her kanskje vet, så bor jeg for øyeblikket i et kollektiv i Tyskland sammen med seks andre studenter. Våre forhold til rengjøring av fellesarealer varierer dessverre litt. Noen har aldri tatt i en mopp. Noen synes at støvsuging tredje hver uke burde holde. Noen er allergisk for vann. Noen tror at vaskeplanen bare gjelder for personer av hunkjønn, selv om alle navnene står på den. I den anledning har jeg laget en liten sang. Bare ikke forvent all verdens lydkvalitet, opptaket ble gjort ved hjelp av Audacity og et webkamera. :) Den tålte ikke konvertering til video noe særlig bra, for ikke å snakke om opplasting på Blogger, noe som resulterte i litt utydelig uttale. Dæng. (Diverse forbrytelser mot det engelske språket og en del falske noter tar jeg derimot hele ansvaret for...) Kanskje jeg poster teksten senere hvis jeg gidder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar